فشار خون بالا در بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است سرعت آن را به نارسایی کلیه پاییز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای کنترل فشار خون بالا در بیماری کلیه پلی کیستیکفشار خون بالا در بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است سرعت آن را به نارسایی کلیه پاییز
فشار خون بالا در بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است سرعت آن را به FailureAccording کلیه پاییز به پژوهش، فشار خون بالا در بیماری کلیه پلی کیستیک ممکن است سرعت آن سقوط به نارسایی کلیه. بنابراین کنترل فشار خون بالا برای درمان این بیماری بسیار مهم است.

هنگامی که کلیه پلی کیستیک بیماری سقوط بیمار به نارسایی کلیه؟

در واقع، بسیاری از کلیه بیمار نمی خواهد شکست قبل از سن 40 سالگی، اما برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا ممکن است آنها نارسایی کلیه زودتر از سایر بیماران دریافت کنید، برخی از آنها حتی به نارسایی کلیه قرار می گیرند قبل از 30.

چگونه برای کنترل فشار خون بالا در بیماری کلیه پلی کیستیک؟

بسیاری از شرایط، پزشکان برخی از داروها برای کاهش سطح کراتینین بالا تجویز می کنند. کسانی که داروها ممکن است می توانید فشار bloos به خوبی در یک زمان کوتاه کنترل، اما هنگامی که شما قطع مصرف آنها، آن را دوباره بالا می رود. بنابراین نکته کلیدی از کنترل فشار خون بالا باید کوچک و مهار رشد کیست که علت manily از فشار خون بالا در PKD.

پزشکی میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی، آن را تا به اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی.مواد فعال در آن می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. در چنین راه، کیست را می توان کوچک شدن و مهار می شود. بنابراین علائم مانند فشار خون بالا ناشی از کیست بزرگ می تواند حل شود.

از بالا ما می دانیم که کنترل فشار خون بالا در بیماری کلیه پلی کیستیک بسیار مهم از درمان این بیماری است، بنابراین ما باید توجه بالا به آن پرداخت.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا مشاوره ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/pkd-symptoms/672.html





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: